maandag 2 mei 2016

Fotoalbum





Op Facebook zag ik  een bericht voorbij komen via een mede-fotograaf om een fotoboek te laten maken via Saal Digital Nederland (origine een Duits bedrijf); waar je diverse kunt bestellen zoals naast fotoboeken ook fotoprints, posters, wanddecoratie, fotocadeau ’s enz.  
Na een aanvraagmail kreeg ik een kortingscode en ik kon aan de slag! Ik heb er voor gekozen om een vakantieboek te maken.
De software is makkelijk te installeren. Ik koos voor een liggend A4-formaat en glanzende fotopagina’s.
Je kunt het fotoboek ontwerpen met kant en klare templates of met een eigen ontwerp. Ik nam een eigen ontwerp. Verder in verschillende stijlen en een enorme collectie achtergrondkleuren en -motiefjes. Het linker frame toont de fotoserie waaruit je het album gaat maken. Hierin kun je op een mooie manier door de foto’s bladeren en ze in groot formaat bekijken. Onderaan staan de bladen die je gemaakt hebt en kun je makkelijk heen en weer schuiven om de volgorde te bepalen.
Tekst heb ik zelf heel weinig in dit boek gebruikt.
De levering, in een degelijke verpakking, is snel (zondagavond verstuurd, vrijdags in huis).
Het boek is stevig gebonden en ook de bladzijden zijn stevig. De haarscherpe foto’s zijn uitstekend afgedrukt, mede vanwege de hoogglans.

Smaakt naar meer ...........

Oja, en je hebt een hele tijd de mogelijkheid om het album online te bekijken en eventueel te delen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten