maandag 8 februari 2021

Uitdagingen !

Vorig jaar een blokhutje laten zetten tegen het huis aan waar ik mijn hobby's kan beoefenen, jippie! Klein maar knus! Door de lockdown ontstonden vele digitale uitdagingen en cursussen. Zo deed ik mee met het maken van een quilt: "Pfearless Corona Pfighters on a Quilter´s Mission"; op de woensdagavond via youtube diverse kledingstukken maken met Knipmode. Dit jaar doe ik mee met een uitdaging van het Quiltersgilde en zo blijf ik bezig:). Leuke hondenbedjes gemaakt voor onze tweehonden; kussens voor een betonnen tuinset; kleding en lappen stof geverfd met ijsblokjes.
Maar, ik heb een heleboel projecten liggen die niet af zijn !!!!! Dus nu een uitdagingvoor mezelf: zoveel mogelijk afmaken !!!! Afgelopen week al met 1 project begonnen en is nu af. De salamanderis een zonneprint.
Ik ga vandaag 1 project uitzoeken die ik deze week kan afmaken en zo probeer ik zoveel mogelijk af te krijgen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten